I'm about to blow

Har spenderat dagen med min kära pojkvän! Åkte och hämtade upp honom på centralen vid typ halv elva, sedan gick vi och drack kaffe innan vi åkte hem till mig. Här har vi bakat kex och sett på film (Zoolander, Four lions - fast vi missade typ hela eh - och nästan tre avsnitt av Being human). När vi åkte tillbaks till centralen var han helt hysterisk och vi satt och skrattade och jag tror att hans syster och hennes vän blev trötta på oss, eh </3 
 
Är nu hemma och ser klart på sista avsnittet av säsong sex av Förhäxad för att jag somnade mitt i det igår samt försöker övertala Paprika att följa med på Skillet. Hatar att de är i Göteborg, hatar att det är så jävla dyrt, hatar att jag inte kan tänka efter innan jag gör saker, hatar allt. Ugh. Vill typ bara gråta, för det kommer kosta drygt 1200:- för tågbiljett fram och tillbaks + drygt 400:- för konsertbiljett + åtminstone 500:- för merch, och så vill jag köpa tågbiljett och konsertbiljett till honom, alltså kan jag bara få dö? :c
 
Försöker trösta mig med att jag ska få se Bring Me The Horizon igen, att jag tror att jag kan få gå på Vans Off The Wall (Parkway Drive, Like Moths To Flames, Memphis May Fire och We Came Like Romans på samma kväll) och att jag kanske kan få mamma att betala min biljett till Papa Roach om jag kan få henne att följa med, men åh Skilleeeeeet </3 This is so going to bug me forever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0