Kolmården

Är nu äntligen hemma efter en lång dag på Kolmården. Minns inte om jag blev väckt vid sju eller inte, men jag vaknade inte förrän typ, nio. Vi åkte till Kolmården och var där och det var äckligt varmt och till och med jag som typ aldrig gnäller blev extremt gnällig mot slutet och allt var allmänt jobbigt. Men asiatiska vildhundar som leker med en boll i vatten var gulligt, vi såg lodjur, delfinshowen var mysig och jag var stolt över Viggo som vågade åka berg-och-dalbana. Eh, minns inte särskilt mycket. Just nu sitter jag och ser på Förhäxad och borde skriva upp idéer till noveller och göra spellistor men jag är allmänt slö och trött och bleh :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0