(massor med random saker som inte har med varandra att göra)

Vi såg The girl who leapt through time också. (Note to self: Snälla, när din pojkvän är hysterisk över en film, fråga inte "Ska vi se Brokeback Mountain nu? :DDDD" för HAHAHAHAHAHAHA) (to make a long story short: den är allmänt sorglig and the biggest fuck you in anime history, och varje gång Paprika ser den bryter han ihop och gråter och är helt hysterisk så jag fick trösta honom och han ville se något glatt och jag skämtade I NEED TO PICK MY MOMENTS BETTER)
 
Har fastnat otroligt för Escape The Fate – One For the Money ♥
 
Har inte gjort så mycket mer än att försöka ta reda på vart fan jag ska ta vägen idag, pratat om telefoner och Kolmården, ätit frukost och lyssnat på musik hittills idag. För ja, eh, jag har varit vaken i drygt en timme. Var vaken till typ tre och såg på Förhäxad och rollade.
 
Alltså jag älskar Skillet's nya album. Det är perfekt okej ;w;
  
^favorit på skivan. åh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0