tröttröttrött

I onsdags klev jag upp SEX PÅ MORGONEN för att åka till centralen och ta tåget för att träffa Paprika. Uhm vi gjorde något som jag inte vet om jag får skriva om så vi struntar i det, men jag satt i alla fall i två timmar och läste medan jag väntade på honom. Sedan åt vi lunch med hans mamma och åkte hem till honom där vi såg på The Big Bang Theory hela dagen, tror jag owo Och åh, vi gick och handlade och jag fick åka kundvagn ♥
 
Igår åkte vi tåg igen och jag fick vänta på honom i drygt en timme, sedan satt vi på en tågstation i över en timme. När vi kom hem till honom så fortsatte vi att se på TBBT och så åt vi grädde och jordgubbar :D
 
Idag så har vi hunnit med typ två avsnitt av TBBT (för vi har typ maraton eller så) och vi båda packade och han gav mig massa böcker och sånt som jag måste läsa och så åkte vi tåg tillsammans och nu är jag äntligen hemma. Jag är så trött och känner mig översocial så jag vill ligga inne på mitt rum och se på tv-serier för typ resten av mitt liv, men jag hann bara vara hemma i cirka fem sekunder innan mamma säger "Men ska du inte komma ut och läsa en bok istället?" ... :)))) NEJ JAG VILL VARA SJÄLV JAG VILL VARA IFRED JAG VILL SOVA SNÄLLA.
 
Har för övrigt tappat bort drygt 500:- idag och jag vill bara skrika för att jag är så frusterad och trött och hungrig och bläh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0