UPDATE

Minns typ inte vad vi har gjort här, men eh kort lista:
 
- Köpt fyra ringar som egentligen är för barn
- Druckit kaffedrinkar mhmhm
- Skrivit klart ett kapitel på en novell
- Planerat en novell
- Gråtit över Bråvalla för jag döR HAHAHAHHA VILLE JU OCKSÅ FUCKING VARA DÄR
- Fangirlat över att jag får gå på Skillet OM jag fixar resan dit, eventuellt boende och biljetten själv ASDGFHJHGDGFHJ JAG HAR MIN POJKVÄN MED MIG JAG ÖVERLEVER VI KOMMER FÅ SE SKILLET PÅ ETT ELLER ANNAT VIS MARK MY WORDS
- Uuuuh det var väl typ det
- ELLER JO jag har klappat världens suraste katt och blivit attackerad av en lekfull hund
- Jag har saknat Paprika oerhört mycket
- Han retas med att han köper saker till mig i USA men vägrar att berätta VAD sdgfhjhfdfgh (fast jag vet typ några saker eh ;w;)
- Jag saknar Paprika så mycket just nu att jag går sönder och basically sitter och gråter för jag är så jävla labil
 
Tror inte att så mycket kommer hända mer, eh. Vi åker hem på antingen fredag eller lördag, på lördag eller söndag ska vi typ på vikingamarknad, på måndag ska vi typ till min farbror som fyller år och jag SKA hämta Paprika på centralen om det så är det sista jag gör och så ska han vara här och jag vet inte hur länge han stannar meN DET KOMMER VARA AWESOME OCH JAG ÄR HELT JÄVLA HYSTERISK JUST NU FUCK
 
aja eh NU VET NI ATT JAG LEVER bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0