You want a martyr? I'll be one

'Cause enough's enough, we're done
 
Inte särskilt mycket har hänt de senaste dagarna, förutom att jag sett klart på TBBT säsong 3, snart är klar med hela Förhäxad-serien, har läst två Parasyte-böcker (som för övrigt är väldigt bra), börjat på Sagan om klanen Otori-serien, fangirlat över Fall Out Boy och P!atD och skaffat en till tumblr (så att jag har något att göra när jag når postlimit på min första eh) och skrivit. Ska typ följa med Petter och mamma på bio ikväll (Star Trek: Into Darkness), men det känns lite som om jag stör för det är deras biokväll och jag skulle egentligen inte följa med, men Petter har helt plötsligt blivit typ jättesnäll? Jag menar han sa att mitt hår såg ut som Scarlett Johansson's helt spontant (han såg en bild på mig från typ förra sommaren) och nu det här? Vad händer???? ;w;
 
Nejmen min bror är inte elak. Faktiskt. Han är väldigt snäll C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0