I can't compete with a memory

Så okej, idag har varit väldigt hysterisk. Typ allt var kaos i skolan för ojoj jag har piercat mig och hade sugmärken på hela halsen!1!11!!!11!! Och allt var bara allmänt hysteriskt och vi fick väldigt mycket info osvosvosv. Sen var det hysteriskt här hemma för att jag skulle steka köttbullar och försökte att få mamma och pappa att prata och halvt firade deras bröllopsdag med pizza och glass och så fick jag göra rent min piercing två gånger och jag och mamma bråkade med en hemsida och så beställde vi tågbiljetter och skrev lappar och STRESS ÄR INTE BRA FÖR MIN PIERCING så nu sitter jag på golvet och lyssnar på musik och försöker att lugna ner mig. (Allvarligt, de sa att man ska äta och sova ordentligt och inte stressa så läker det väldigt bra oCH JAG TRODDE ATT DET SKULLE BLI ENKELT NU NÄR SKOLAN TYP ÄR SLUT UHUHUHUHU </3)
 
Uppdateringen kommer bli väldigt hackig den närmsta tiden, för imorgon ska jag till Mariefred med klassen och sedan hem till Paprika en sväng, och på onsdag kommer han hit och sover en natt och nästa vecka är han här mellan tisdag och typ torsdag (eventuellt fredag) och så är det utflykter med skolan och städdagar och avslutningsmiddag och skolavslutning och hERREGUD VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ 
 
Nejmen det här fixar sig på något sätt. Eh. Ja C:
 
något bättre bild nu när min läpp inte är lika svullen längre (tips: isglass funkar bättre än vanlig is!) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0