Is anybody out there? I'm dying in a nightmare

(not really)
 
Så igår skrev jag inget, vilket berodde på att jag åkte till Mariefred med klassen och gick på två utställningar; en på Grafikens hus och på Gripsholms slott. Vi var allmänt flummiga (jag, Märta och Carro) under tågresan dit och jag vet inte haha. Efteråt klättrade jag och Märta på kanonerna på slottsgården och köpte sedan mjukglass fastän det var ganska kallt och blåsigt ute. Eh. Sen satt vi på en busshållplats med Ronja, Carro, Sophie, Sabina och Ellie och flummade (och jag retade Ronja för att hon tycker att Paprika är het och jag får hångla med honom tihi). På tågstationen i Läggesta lämnade jag klassen och sexorna för att åka åt andra hållet och hälsa på Paprika. Vi försökte se på Death Note (nEJ WHAT IS GOING ON NEJ JAG SATT INTE ALLS OCH TYP GRÄT NEJNEJ) men vi var väldigt okoncentrerade, eh. Så det slutade med att vi hånglade i flera timmar för att vi är bäst :DDDD När jag kom hem duschade jag, åt middag och beställde äntligen Alice: Madness returns från CDon! (Samt Looking for Alaska cos books ♥)
 
Idag var det orienteringsdag på skolan, så jag kom dit och vi sprang runt i skogen. Det gick faktiskt bra - vi hittade alla kontroller och det tog bara typ en timme och 45 minuter. (Fast jag höll på att döda Ellie för att gå från lat människa till hurtbulle på en dag är inTE OKEJ) Har sedan jag kommit hem fikat och firat att jag basically är klar med grundskolan, för de fyra skoldagar som är kvar är det inga lektioner på och de består mest av utflykter. Typ.
 
Just nu kollar jag upp när jag ska åka in till stan, för jag ska hämta Paprika. YAY. Har lite tid på mig innan jag måste åka så eh måste hitta något att underhålla mig med uh ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0