Love me, love me just a little bit more

Okej, så jag har inte skrivit något sedan i onsdags, och det beror mest på att jag under veckan mått dåligt (alltså over-the-top-wanting-to-die-bad) och var tvungen att bli klar med vissa skolarbeten. Det kom dock något bra från veckans ångest - jag är nu klar med allt arbete som ska vara klart den här terminen! Det känns så sjukt bra, för nu kan jag mest ta det lugnt och sånt. INGEN MER ÅNGEST ÖVER SKOLAN WHOOPIDOO.
 
Den här helgen har varit helt asdfghsdgfhgsdfgh underbar och även om det inte känns som om jag har fått något gjort så har jag faktiskt gjort en massa saker. Typ träffat Paprika, sett en massa filmer, fått min första kyss, fått mitt första sugmärke (som man inte randomly råkar göra på sig själv eller som ett efterblivet syskon som sugit sig fast vid ens arm har gjort) och piercat mig. JA, FAKTISKT, ALL OF THAT IS TRUE.
 
Okay, så jag åkte direkt efter skolan i fredags för att hämta upp Paprika och vi kramades massa och jag har saknat honom löjligt mycket ocH HAN HADE SKJORTA OCH SLIPS PÅ SIG YOU HAVE NO IDEA HOW SEXY HE WAS OK. Minns typ inte vad vi gjorde när vi kom hem, men tror att vi såg på Seven psykopaths som var helt HAHAHAHHAHAHAHAHAH ("...annars skjuter jag av hans böghuvud!" "HAN HAR INGET BÖGHUVUD HAN HAR ETT NORMALT HUVUD!!!1!1!1!!!!") och och och Woody Harrelson var med i den och han är epic och jag älskar honom ok ♥
 
SE DEN DEN ÄR EPIC IHIHIHIHIHI
 
Sen skulle vi gå på en liten mini-date för att vi är jättesöta. Vi gick och köpte kakor och gick sedan till min gamla skola och satt på en stor gunga och var helt jävla hysteriska. I kid you not. Ingen av oss minns mer än en bråkdel åt allt vi skrattade sönder oss. Sen så var det så att vi lovat att vi skulle kyssas (av flera olika anledningar som jag inte tänker skriva här) så vi var typ helt "HOW ARE WE SUPPOSED TO DOOO? ;w;" och det var ännu mer hysteriskt (jag kan ha skämtat om att vi borde ha sett om det fanns tutorials på youtube HAHAHAHAHAHA) och så kom vi på att hade vi varit med i en film och det varit en scen i filmen så hade alla som sett den dött för att vi var så söta. (seriously guys people really should ship us) Men vi lyckades faktiskt göra det, så nu har jag i alla fall ett fint minne från den skolan C:
 
Och vi upptäckte att det är sjukt roligt/mysigt att kyssas/hångla så vi gjorde en spellista och upptäckte att det är awesome att ha soundtrack (fast vi skrattade sönder åt "Haven't you people ever heard of closing the goddamned door?" i Panic! At The Disco – I Write Sins Not Tragedies för att vi glömmer alltid att stänga dörren till mitt rum) och vi försökte se på film men det gick inte så bra (vi missade nästan allt eh) och whoops vi hade kyssts i typ fyra timmar. OUR FACES WHEN WE REALIZED OMFG ;w;
 
På lördagen så upptäckte vi att det är svårt att sluta, så vi fortsatte hela vägen in till stan där jag piercade mig. Det var allmänt epic och det gjorde ont när han körde nålen (alltså nej inte Paprika, det var en snubbe som heter Simon) genom min läpp och det blev värre när han satte i piercingarna men det gick att överleva :D
 
jag gav upp på att få en normal bild för att jag ser helt åt helvete ut och måste duscha eh mEN DÄR ÄR MINA PIERCINGS OK THEY'RE EPIC EXCEPT I CAN'T MAKE OUT FOR THREE WEEKS BECAUSE OF THOSE BASTARDS UGH
 
Sen åkte vi hem och såg klart på I'm a cyborg but that's okay (som vi försökte se natten innan HAHAHAHA) och försökte att inte kyssas och så såg vi Iron Man 3 på bio oCH JAG ÄLSKAR IRON MAN SERIÖST ÅH HERREGUD SATT TYP OCH GRÄT AV SKRATT HAHAHAHAHAHHAHA
 
Idag känns det som om vi borde ha gjort något, men vi typ skrev bara massor och krossade våra hjärtan och han gav mig en massa sugmärken för att han inte hade något att göra medan jag skrev (ett syns lite på bilden eh) och ja typ så owo
 
Idag är min läpp lite svullen, vilket jag tror man ser. Det kan hända och det kommer att gå över; jag tar hand om mina piercings :3 Och så är jag lite orolig för imorgon, men bara lite - jag har en massa sugmärken över hela halsen och piercings and I haven't told anyone I'd do 'em this weekend eh ;w;
 
Aja C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0