Stay up late in the dark all night, in a dark room lit by the tv light

Okay så jag hämtade Paprika igår och det var massa folk på stationen och jag höll på att få panik eh. Minns typ knappt vad vi gjorde, förutom att skriva och sånt. Minns bara att vi försökte se på Shaun of the dead på kvällen, men jag somnade xD
 
Idag har vi faktiskt fått saker gjorda! Vi kämpade oss iväg till Ica för att köpa kakor (och tonfisk!) för att sedan kämpa oss hem igen och baka kakor. Vi gjorde gravida kakor (alltså kakor inuti kakor) och det var så jävla fabulous *-* Det var hur gott som helst och jag vill bara mer ♥ (nejnejnej jag vill ha kex gud vad jobbigt allt blev nu :c) Och vi skrev en massa idag och krossade våra hjärtan :D 

Just nu ser jag på Förhäxad och funderar på att skriva samt väntar på att Paprika ska skriva klart en grej som jag verkligen vill veta hur det slutar, då han retat mig i typ tusen år. Och så har jag kommit på att jag aldrig kallar Paprika för Paprika längre, utan använder bara hans namn. Hm owo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0