usch

Tekniskt sett var det igår som jag skriver om nu, men det känns fortfarande som idag så därför skriver jag idag.
 
Idag sög så jävla mycket och allt går nedåt igen och usch. Det enda bra som hänt är att det är roligt att bygga hus på Sims, jag har äntligen påbörjat en novell som jag haft i huvudet under en tid nu, att jag har vågat börja prata med en kille jag har en storstorstor crush på (han bad mig att gilla hans band på facebook iiiih sålde min själ till djävulen förlåt) och att jag har fått tillåtelse att åka hem till Paprika på måndag. Kanske får jag stanna där tills på onsdag, hoppas på det. Vi ska i vilket fall som helst till Grönan då, vara där typ hela dagen och se 30 Seconds To Mars C:
 
Imorgon (idag...) har jag bestämt att jag ska orka göra kaffedrinkar (utan alkohol ofc) och baka kex samt skriva. Och köpa godis för tågresan sen, för även om den inte tar så mycket mer än typ en timme så är jag extremt sockersugen uhhh /typ dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0