We are powerless

Inte särskilt mycket alls har hänt under helgen, faktiskt. Jag har mest spelat diverse spel (Sims, Alice: Madness returns och fotbollsspel med Viggo) (ja det sistnämnda hände faktiskt), druckit kaffe, ordnat mina affischer två gånger och packat. Anledningen till att jag fick fixa den två gånger:
 
 
Typ alla ramlade ner, så fem timmars bortkastat arbete, yaaaay! :D
 
Idag har jag ätit frukost och håller just nu på att packa. Jävlar vad mycket filmer jag helt plötsligt ville ha med, eh :c
 
outfit idag förresten, bara för att
 
Åker snart iväg till Örebro, så vi ses om drygt två veckor! (kanske skriver något inlägg någon gång under tiden, vi får se)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0