We're all fifty shades of fucked up

I söndags gjorde jag inte så mycket, inte ens det jag sa att jag skulle göra. Köpte tågbiljett i alla fall, det minns jag. Eh.
 
I måndags klev jag upp sju och var på stationen innan nio (för tåget skulle gå typ fem i nio men gick sedan tio över nio pga något fel). Jag satt på perrongen i typ en halvtimme och drack kaffesak med löjligt mycket socker i, så att man blir sådär som de blev i Alvin & gänget. Lyckades börja läsa Looking for Alaska, och trots att jag var okocentrerad och bara hann läsa kanske trettio sidor så är jag nu helt kär i boken. Jag är så rolig så jag bestämde mig för att sminka mig som en katt utan att säga något till Paprika och han började skrika och dog när han såg mig och han var jättesöt ;w; Minns typ inte vad vi gjorde under dagen förutom att vi (han) failade när vi skulle göra lunch, så vi gick gå och köpa mer köttfärs eh. Och vi åt massor av jordgubbar. Tror att vi såg på Dead like me och skrev också owo
 
bild från när jag satt på perrongen och blev hög på socker
 
I tisdags dampade jag sönder på ett äpple som jag ville ha till frukost, och så minns jag att vi duschade (...fast inte samtidigt) och såg på den japanska versionen av The Grudge (alltså varför ser jag på skräckfilm med honom varför ;w;) och mitt i den sprang Paprika och hämtade en turkos peruk och jag låg och dog och seriöst skrek av skratt he's so precious </3 Sen såg vi också Little miss sunshine (som vi också skrek av skratt till) och Wristcutters: A love story. Under den sistnämnda höll jag på att somna så han lät mig sova i typ en timme innan han väckte mig för att han var hungrig, så vi fixade middag och jag fick höra honom spela bas och sen vet jag inte vad vi gjorde, men sen på kvällen så låg vi och bara pratade och sånt och det var så mysigt ;w;
 
I onsdags (igår) lyckades vi fixa frukost, packa saker, köpa lunch (och massa jordgubbar och nötter), duscha, bitas en massa (för vi är så normala) och så snodde jag massa kläder från honom. Vi gick till tågstationen och åt jordgubbar och åkte till Stockholm där jag åkte hem för att lämna mina väskor och tömma min ryggsäck och han åkte någonstans för att lämna sin väska. Vi träffades senare på centralen för att sedan åka in till Grönan och åka saker och äta middag, och sen när vi stod och väntade på 30 Seconds To Mars så hittade vi helt randomly Jen och det var awesome C: Och vi såg bandet åka Eclipse!
 
Konserten var jättebra och det var mysigt och Jared är så sdfgsdfghsdfgh. Älskar honom nu, för han var så rolig och snäll och mysig, liksom. Massa plus var ballongerna med vatten i sig och de uppblåsbara djuren de kastade ut i publiken, att de filmade till sin nya musikvideo, Jared Leto i allmänhet, att de spelade This is war och Hurricane och The kill och Up in the air. Minus skulle väl vara att någon idiot hade tagit med sig yoghurt och vi liksom hoppade på förpackningen och det var massa äckligt :c
 
Efter konserten sprang jag och Paprika och letade efter Darlin' och Soof, och vi möttes vid barnavdelningen och kramades och flummade. De lät mig smaka på deras sockervadd, så jag blev helt hyper efter det. Jag och Paprika sprang runt och åkte saker och åt doughnuts och drack kaffe/slush och sen så var det liksom inte så mycket mer. Vi satt utanför Abba-museumet de byggt där och kramades och grät för att vi skulle behöva säga hejdå och sånt. Vi skjutsade hem honom och jag följde honom till dörren och vi grät och jag försökte att muntra upp honom och usch det var hemskt. Uschuschusch.
 
(Anledning till att vi var ledsna: Han åker till USA idag och vi kommer inte att träffas på ca två veckor och det gjorde ont att tänka på det.)
 
Idag har jag ätit frukost och förklarat för mamma varför det tog sådan tid att säga hejdå till Paprka igår (för jag ville att hon skulle säga det till pappa för han blev lite sur för det tog en halvtimme eh), skrivit och spelat Sims. Just nu lyssnar jag på Sempiternal och saknar Paprika massor :c
 
Vi (jag och Paprika) har förresten kommit på att vi är kära i varandra (gosh that sounds so lame) så vi har bestämt att vi är i ett öppet förhållande (alltså att vi är tillsammans men att det är okej för oss båda ifall jag till exempel skulle dejta någon annan). Så eh, ja, jag har typ en pojkvän nu. Världens bästa, måste jag säga (vadå, måste ju få skryta lite) ♥
 
Uh, måste hitta på något att göra. Ska kanske ta och städa upp i mitt rum lite, tror jag. Det är massa stökigt och sånt, och det skulle vara bra om jag kunde städa så jag vet vart jag har alla mina saker. Måste packa också, men det kan vänta. (Ska till Örebro på måndag, är borta i typ två veckor. Tror inte att jag kommer uppdatera under dessa veckor, eh. Ni får ha överseende med dålig uppdatering för det är sommarlov och så i Örebro måste jag dela en internetsticka med fem andra människor så ja ;w; Ska bara ägna de veckorna vi är i Örebro till att skriva och läsa, massor~)
 
(Och jag har typ en helg på mig att tjocka på mig lite för mamma kommenterade att jag blivit smalare idag och frågade om jag gått ner i vikt eller växt och jag sa att jag måste ha växt för sanningen är att jag vet att jag blivit smalare men jag vet inte vad jag väger eller något alls inte ens vad jag vägde tidigare och jag vill inte veta för jag är rädd att jag ska bli helt asdfgsdfghdfgh och jag gillar godis okej jag måste tjocka på mig massor)
(behövde få skriva av mig okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0