We're gonna try something new today

How does it make you feel?
 
Alltså jag kan inte komma över hur perfekt Sempiternal är. Seriöst. Den skivan är det enda jag lyssnat på i typ en vecka nu, and I wish I was joking but I'm not ;w;
 
Så, idag har jag spelat Sims, lyssnat på Sempiternal minst tre gånger, ätit massor av jordgubbar och köttbullar, gråtit till Looking for Alaska (JAG HATAR DIG JOHN GREEN JAG HATARHATARHATARDIG *ligger på golvet i en pool av tårar och feelings*) samt skrivit klart första delen till en novell. Är sjukt stolt över den, och i den märks det att jag utvecklats i mitt skrivande och det känns ju bra :')
 
Jag är massa sugen på kaffe men jag orkar inte fixa allt ugh i-landsproblem alltså </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0