You get what you pray for, unless you take a little more

Sorry for the disappearance, but I'm back!
 
Så okej, 3 Doors Down var helt okej och de spelade 3 Doors Down – When I'm Gone och det gjorde mig lycklig ♥ De var lite tråkiga live though, men det var ändå roligt att se dem C:
 
Igår satt jag på golvet och pratade med Paprika i telefon, tog helium från en ballong jag fick av mamma på Slussen (Hello Kitty 8DDD), spelade Alice: Madness returns, åkte till Ica med pappa och Liv, spelade lite mer, såg på Jack Reacher med min familj och drygade på en hemsida omfg jag är bäst.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på The Maine's nya album The Maine – Forever Halloween och ska skriva. Whee :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0