Arggggg

Okej det där såg fult ut HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
 
Så okej, ingen update på ett par dagar. How come? Jo, jag minns inte. Antar att jag hållit på med något. Eh.
 
Nejmen ärligt talat så minns jag inte. Få se nu, jag uppdaterade i tisdags. På morgonen. Tror inget hände under dagen förutom att jag gjorde praktiska nationella i kemi, eh. Det gick faktiskt bra - skrev en massa bullshit som lät smart på utvärderingen efter själva undersökningen xD
 
Så vad gjorde jag i onsdags? ...juste, jag åkte hem från skolan pga helt förstörd (det hände visst en grej på tisdagen, på kvällen, men åh jag kan inte prata om det and that fucking sucks för jag är seriöst helt knäckt och jag vet inte vad jag ska göra bilderna låter mig inte vara rösterna slutar inte viska asdgfsdfghdsfgh går sönder) så jag var hemma och fangirlade över Percy Jackson LOGAN'S SKRATT JAG ORKAR INTE DÖDA MIG ASDGFHJDSFGHBJNBDCJGKBKNMLGÖ och typ. Spelade tv-spel. 
 
Idag tvingades jag prata på spanskan, var helt knäpptyst på matten fastän vi övade på muntliga prov, diskuterade musik och bandmedlemmar med Smurf och Sabina på bilden, fick Bad Touch och Foxtrot Uniform Charlie Kilo med Bloodhound Gang i huvudet på lunchen (alltså dat band - ogillar deras musik men de verkar liksom sköna VIDEON TILL FOXTROT JAG ORKAR INTE HAHAHAHAHHA </3) och så gjorde jag ytterligare ett HK-prov. Var dock väldigt enkelt - skrev en massa bullshit och gick. Jag är så engagerad i skolan känner jag ♥ Eftersom det är skärtorsdag (vadå tänker inte på en massa annat eh) så fick man liksom sluta klockan två, men jag var klar halv två så hah suckers~ Åkte hem och spelade tv-spel och åt tacos och TADAH here I am!
 
Är arg för att varken Picknick eller Spotify funkar. MEN HALLELUJAH NU FUNKAR SPOTIFY IGnähä </3 BLIR GALEN SNART OK DÖR LITE nej det gör jag inte men ADSFHJGDFSDGFHJKHGFDS
 
Har förresten kommit på en alldeles perfekt spin off till Billie, fast den kommer jag inte skriva förrän jag skrivit klart allt annat :D Och det bästa är att alla kommer hata mig efter det HAHAHA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0