Brother in arms, together we spill our blood on foreign streets

Okej, så jag fick mamma att åka till ICA med mig för jag har inte leg och är typ asrädd för att någon ska fråga om det när jag vill köpa energidryck, haha :c Men hon behövde ändå handla så det var lugnt~
 
Har under den senaste timmen hällt i mig en Monster och börjat skriva på en one shot, för det var en rad som spelades på radion som gav mig inspiration, and I don't think it will make sense BUT WHATEVER. Och så har jag känt mig som en allmänt bra person och allt, och det är ganska mysigt <3
 
Ska skriva på one shoten nu, så jag lovar att börja läsa Night of Day imorgon istället :3

Kommentarer
Postat av: Moa

haha men det gör inget SKRIV NÄR DU ÄR INSPIRERAD FÖR FAN, NIGHT OF DAY SPRINGER JU INGENSTANS C:

Svar: Precis C:
Frida

2013-03-05 @ 00:18:20
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0