'Cause they don't even know you

All they see is scars
They don't see the angel living in your heart
Let them find the real you, buried deep within
Let them know with all you've got that you are not your skin
 
Sixx: A.M. – Skin så jävla vacker jag orkar inte hasdfghsdfghjmgbh
 
Låg och såg på Parlamentet igår, för vi har en box med volym 1, 2 och 3. Herregud vad jag låg och grät av skratt HAHAHAHAHA ♥ (*de snackar om vegetarianer* Henrik: Växter har också känslor! Hans: Jamen om man inte får äta kött, frukter eller grönsaker, vad ska man äta då? Henrik: ...man... man kan ju alltid äta pizza...) Somnade någon gång mellan typ halv tolv och tolv, eh.
 
Vaknade kanske kvart i åtta och satt och skrattade sönder åt Bortspolad med pappa. Alltså, that movie ♥ Det är väl vad jag gjort idag, förutom att lyssna på musik och skapat en spellista och funderat på hur jag ska formulera mig i det uppkommande Billie-inlägget (*dramatisk musik*) och tänkt att jag ska städaduschasepåParlamentet idag. Typ.
 
Och juste - GRATTIS LICI PÅ FÖDELSEDAGEN ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åååh, jag älskar den låten ♥
Taaaack! :D

2013-03-29 @ 12:02:00
URL: http://bubblebath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0