En fin rubrik

Vi tar allt i lite punkter, för annars kommer jag spacea ut totalt. Eh.
 
♦ Så i fredags var jag hos BUP. Men först hämtade jag upp älskade lilla Paprika. (Vi hann inte vara hemma så länge innan vi var tvungna att åka, eh.) Så, nu är mötet äntligen avklarat och jag vet inte vad jag tycker om att gå dit. För yeah, psykologen förstod mer än vad mamma och pappa någonsin gjort, hon förstod nästan lika bra som Paprika (som alltid är den första jag vänder mig till när jag är ledsen), men hon förstår inte hur jobbigt det är att gå till sina föräldrar och prata, hur svårt det var att vara helthelthelt ärlig när ens föräldrar satt i samma rum och att NEJ JAG VILL INTE PÅ NÅGOT JÄVLA FUCKING MÖTE MED MIN MENTOR FÖR ATT PRATA OM SKOLAN. NEJ. DET SPELAR INGEN ROLL ATT DU SÄGER ATT JAG INTE KOMMER BEHÖVA PRATA MYCKET - VARFÖR SKA JAG ENS VARA DÄR DÅ? - JAG VILL FORTFARANDE INTE PRATA MED DEN JÄVLA KOSSAN. Urgh.
 
♦ Kommer inte ihåg vad som hände under fredagen, eh. Jag och Paprika såg väl på film och sånt, I can't remember ;w;
 
♦ På lördagen bestämde vi oss för att åka in till stan för att köpa piercings till honom (han ville ha en stav till sin industrial och så ville han ha ringar i läppen DEN JÄVELN HAR JU SPIDERBITES VADÅ AVUNDSJUK INTE ALLS NEJNEJ), så det gjorde vi. Det var allmänt epic för folket där var roliga xD Sen skulle han köpa äpplen och jag hittade chokladbollar doppade i Dumle och HERREFUCKINGGUD VAD GOTT DET VAAAAAAAAR. Sen åkte vi till en liten affär för att leta efter trollhassel till mamma, och så hittade vi min älskade Bounty-dricka så jag har tre flaskor hemma nu ih ♥
 
♦ Igår introducerade han mig även för Assassin's Creed och wedhjkdfghjkghf DAT GAME I LIKE IT OK och vi spelade under Earth Hour sorry världen </3
 
♦ Idag har vi inte gjort så mycket mer än att åka till centralen. Eh.
 
♦ Igår fick jag även veta att My Chemical Romance inte är ett band längre, och åh jag känner för att dö lite. Seriöst. MCR har varit en stor del av mitt liv sen jag gick i sjuan, för jag vet inte, de fanns där och sånt. Jag älskade dem så jävla mycket, och även fast jag har perioder när jag inte lyssnar så mycket på dem så har de alltid en speciell plats i mitt hjärta. Alltid. MCRforever ♥ (skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur mycket de betyder och allt, men jag vill inte gråta just nu)
 
♦ Just nu sitter jag och spelar Oblivion och funderar på att skapa en ny gubbe. JAG ÄR EN LÖNNMÖRDARE OK. Vill ha en tjuv också för man får inte döda folk när man är tjuv <////3 Det är typ vad jag ska göra hela dagen, spela tv-spel, cos fuck homework :DDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0