Funny how everytime you push me away, you turn around and you beg me to stay

 
 
accurate 
 
Så, matteprovet idag kändes inte så hemskt. Okej, fick en smärre panikattack när vi inte fick använda miniräknare under första delen och fick damp för att PROMILLE INTE VAR PÅ BASKUNSKAPERNA SÅ JAG HOPPADE ÖVER DE SIDORNA TACKSÅMYCKET. USCH. Tror jag lyckades med det ändå though, eh ;w; Sen satt jag på scenen och lyssnade på musik och skrev på en novell under idrotten (och höll på att dö för att killarna var där uppe när de inte spelade volleyboll OCH NI VET INTE HUR DÅLIGT DE SIKTAR NÄR DE SKJUTER SAKER höll på att dö seriöst såg mitt liv gå i revy framför mina ögon och allt ah). Sen på NO:n fick jag ett panikanfall pga nationella i kemi nästa vecka. Vill så gärna hoppa över det och säga att jag var sjuk (vilket jag tror att vi håller på att bli ehe) men Davod ska tydligen ge oss betyg på det också. FÖRSTÅR NI HUR MYCKET JAG HATAR HONOM? Usch. Spanskan var okej though, för vi skulle ha hörförståelse men ljudet på projektorn funkade inte så vi fick en hemuppgift och slutade en halvtimme tidigare xD
 
Efter skolan skulle jag till centralen, men eftersom Paprikas prov inte var slut och inte skulle vara över förrän minst en timme senare så åkte jag med Märta och Smurf åt andra hållet och åkte sedan till centralen. Turligt nog för mig så blev han klar ganska precis innan jag kom fram till centralen så jag slapp vänta så länge på honom c: Vi irrade runt i stan ett tag för att hitta en lekplats (han var helt hyper och ville gunga) men det var så äckligt jävla kallt så vi gick till Gallerian och bara satt där inne och kramades och pratade. Han missade typ två tåg och sen kom vi på att vi kunde ju gå till centralen och vänta där, så att han inte blev så hemskt sen hem. Kommer ihåg att vi började snacka om sex mot dörrar och jag tror att ett par killar som satt i närheten trodde att vi pratade om att vi hade det så jag höll på att skratta sönder ALLTSÅ HAHAHAHAHHAHAHAHHA ♥
 
Nu borde jag svara på frågor på spanska och plugga inför hörförståelsen men åh jag orkar inte. Blir helt trött i huvudet av att bara tänka på det, även om det inte alls låter som mycket. Det är inte särskilt mycket, men jag och plugga... Vi funkar bara inte tillsammans. Det går (oftast) inte alls, och spanskan är nästan värst. Usch :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0