Give me my life back

Idag var helt okej, men samtidigt var den inte alls bra. Det var inget speciellt som hände på mentorstiden, förutom att jag helt randomly fick en komplimang för mitt hår, eh owo Sedan på formen flummade jag och Märta mest runt och sjöng med när Black Veil Brides – In The End spelades på radion (och jag flippade ur totalt haha åh xD) ♥ Sedan satt jag mest och läste Death Note under mattelektionen och lunchrasten. På svenskan bestämde jag mig för att göra en affisch om Låt den rätte komma in, och så satt jag, Ronja och Carro och svängde en tomte mellan oss. (Han satt fast uppe i taket och såg fett pedofilig ut </3) På SO:n såg vi på någon film och fick någon uppgift, I don't even remember. Har sedan jag kommit hem försökt ta tag i läxorna, men fan det går inte. 
 
Nu ska jag vänta på att mobilen ska ladda lite så jag kan gå och köpa Monster, och sedan ska jag börja läsa Moa's story Night of  Day C: (actually really looking forward to that ih ♥)
 
Har förresten beställt saker från Sweden Rock Shop, gjorde det igår (och så färgade jag håret - svart - och klippte mig). Kan lägga upp bilder sen, men allt jag säger just nu är att det är tre t-shirts och två armband C: (och nu måste jag verkligen börja spara pengar så jag har i april och maj srsly HAHAHAHAHAHA </3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0