I don't miss you, I miss the misery

Idag har jag försökt göra tal-övningen på spanskan, men min grupp var så sjukt blyg och oförberedd att vi får göra om det nästa vecka, eh. (Det värsta är nog att när jag väl satt där så kunde jag ju svara på frågorna, bara det att min grupp gör mig så osäker och obekväm. Usch.) Sen på matten satt jag och Ronja mest och flummade och sånt, och det var awesome. Har förresten börjat täcka mitt skåp med post it-lappar med lyrics på, tihi. På bilden fick jag ryck på Van Gogh-bilden och försökte med Picasso-saken istället vilket gick betydligt mycket bättre. Hatar att måla men älskar oljepastell ♥ På hemkunskapen så typ lämnade James oss så det var jag och Carro och Julia som fick laga mat efter ett helt påhittat recept, eftersom det var James som liksom hade receptet. Eh. Men det blev lyckat i alla fall. Sedan höll jag på att flippa ur på NO:n, för vi ska ha vikarie i tre veckor och man förstår inte vad hon säger och Davod har gett jättekonstiga instruktioner och han sa att vi ska jobba med biologi när han sa tidigare att vi skulle börja med fysik. Usch på honom. Men det verkar som om jag gör ganska bra ifrån mig, fastän jag bara läser och skriver och inte har någon aning om vad jag håller på med, eh.
 
Idag kom även det efterlängtade Sweden Rock Shop-paketet, men jag orkar inte fota vad som var i det så ni får bilder från hemsidan cos awesomeness.
 
 
Sen var det också ett nytt nitarmband och ett armband som består av ett par handklovar samt en svart jeansjacka. Och jag är kär i allt okok. Särskilt The Walking Bread-tröjan cos ihihihihihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0