It's like I'm sleepwalking

Okej, så uhm. Melodifestivalen igår. Jag fattar inte systemet, seriöst - det är väl Sverige som ska rösta fram sin vinnare, eller hur? För nu vann ju Robin pga poängen från Europa, för hade det inte varit för dem så hade Yohio vunnit ;w;
 
Satt och fangirlade sönder över Yohio med mamma igår HAHAHAHAHAHAH ♥ och jag har sett den här minst tio gånger och skrattat lika jävla mycket varje gång:
 
 
Efter Melodifestivalen (nej jag vägrar skriva Mello det ser så jävla fult ut seriöst) såg vi klart på Dexter säsong 2 och jag låg på vardagsrumsgolvet och scrollade runt på tumblr :3 sedan stannade jag uppe till typ halv fyra och såg på film och skrev klart ett inlägg till Billie~ (I'm so second guessing myself on that chapter it's not even funny)
 
Och idag lyssnade jag även på Fall Out Boy's nya låt. JAG BORDE HA GJORT DET TIDIGARE MEN JAG HAR EN FÖRKLARING. Jag har älskat FOB sen 2009 och jag vet inte de var på hiatus då och jag trodde inte jag skulle bli så jävla glad när de inte var de längre, trodde jag skulle ta det normalt, men istället flippade jag ur och vågade inte lyssna pga inte ville att den eventuellt skulle vara dålig - high expectations y'know? ;w; men den var awesome och nu är jag helt fobsessed igen ok ♥
 
Idag ska jag väl försöka plugga och sånt. Massa prov and sheisse den här veckan. Ehe. (helvete bryter ihop redan nu jag kan inte plugga det går inte varför fattar ingen det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0