Melodifestivalen

ÅHVILKENBRADAGJAGHAFTÄLSKARPAPRIKAMESTIHELAVÄRLDEN. Har sprungit runt i stan med honom och kramats massa och pratat om allt man kan prata om och skrattat och jag har varit så jävla glad. Mest minnesvärt var när det var fullt på Wayne's Coffee och vi satt där och flummade sönder och ingen bad oss gå. Tidigare har de till exempel verkat som om de vill att vi ska dra efter ett tag, men nu frågade de om vi till exempel kunde flytta oss längre bak i caféet för att de behövde fyra platser åt ett par andra kunder. Medan vi satt där så satt tre tjejer framför oss och jag och han satt och var helt jävla retarded och skrattade sönder - de flyttade på sig så fort de kunde HAHAHAHAHHAHAHA ♥ Ser fram emot att få träffa honom på onsdag igen, tihi C:
 
Just nu äter jag semla och skriver och ser på Melodifestivalen. Ja, faktiskt. Jag gör det mest för att jag är nyfiken på Yohio och så, och så vill jag se hur fan svenska folket tänker xD Men ja, jag hoppas att Yohio vinner för a) hans låt var bra [lyssnade igår, han har inte uppträtt än] och b) erkänn att det skulle vara om han vann. Seriöst. Hoppas att jag inte är den enda i Sverige som tycker det, eller i alla fall inte en av få xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0