Minne

Asta Kask – Vill inte va med
 
När mamma frågade vad vi ville lyssna på och du sa "Asta Kask! :D" Och när du dansade runt i vardagsrummet och sjöng. Hur jag log för att du såg så himla glad ut. Dina armar om mig, din haka på min axel. När jag fixade de sista kexen vi ägnat hela kvällen åt att baka bara för att jag ville det, och du höll om mig och frågade om det gick bra. Åh dina armar om mig jag kände mig så jävla trygg då, för jag visste att du aldrig skulle låta något hända med mig. Aldrig någonsin. Den där veckan du var här, jag hoppas på att du tänker på den ibland och ler lika mycket som jag gör. För den veckan var helt perfekt ♥
 
Så vakna din jävel, du måste se och till och med acceptera att en dag går solen ner, för att aldrig komma mer. Då blir det jävligt mörkt och kallt, men det blir likadant överallt. Ja en dag går solen ner, för att aldrig komma mer. Då ska jag stå där stolt och le, för jag aldrig blev en av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0