My skin's smothering me

♣ Jag har utvecklat ett beroende för BMTH's Sleepwalker och har utsett den till en av mina all-time-favorite-songs. Mest för att åh så jag relaterar till den. Första gången jag verkligen lyssnade och hörde texten började jag gråta och kunde inte sluta, haha.
 
♣ Idag har varit en hemsk dag som bestått av breakdowns. Det enda som var bra var att jag åkte in till stan och köpte mina älskade bögtuggummin (yup, Imma call 'em that from now on).
 
♣ Jag har inget vettigt att skriva, so here, have a gif of Cas as a blowfish!
 
 
♣ Nu medan vi ändå snackar om det så kan jag passa på att säga att Misha Collins (han som spelar Cas) är en av mina favoritpersoner i hela världen. Han är inte bara snygg (...don't judge by that gif) utan verkar som en helt underbar människa, och hans humor är helt gaaah. Han är så olik Cas, för Cas är så himla seriös och liksom jag vet inte, medan Misha bara är helt asdgfhsdfghdfgh gullig och underbar och allt. That's what I call acting - making a character rememberable and not even being like him.
 
 
♣ Medan vi ändå snackar om Supernatural sååå tre harlem shakes videos som fått mig att skrika av skratt:
  
 
Älskar att hela Supernatural's crew är lika galna som fansen HAHAHAHAHA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0