Nattinspiration and sheisse

Har nyss suttit och kollat på Dexter med Petter och pappa, och det var la trevligt. Flippade ur totalt när vi fick ostkrokar, för jag och Paprika har haft en... trevlig diskussion om sådana (det finns en anledning till att jag ibland kallar dem för ostkukar av misstag just saying) och sånt xD Fick världens inspirationskick och har skrivit ungefär hälften av nästa inlägg i Billie, så jag ska nog avsluta det. Måste hämta ett nytt skrivhäfte bara, eftersom det här tog slut nu... Ska också se på Supernatural, så vi får be till vem fan som helst att inget läskigt avsnitt kommer upp, för jag vill inte bli helt fucked up över den showen igen. Fast just nu är jag nog på avsnittet där Dean blir gammal, eller där de hamnar i en massa tv-shower och HAHAHAHAHAHHA åh jag orkar inte dat show ♥
 
Så, godnatt folket! C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0