One day I'll heal but I'll be covered in scars

Memphis May Fire – Red In Tooth & Claw ♥
 
Igår tänkte jag återigen att det var en bra idé att stanna uppe hela natten, så jag såg klart på A Cinderella Story och påbörjade Edward Scissorhands. Men så slocknade jag, och nu minns jag inte ens vart jag var ;w;
 
Orkar inte att allt ger mig ångest just nu. Like, bara någon tar upp skolan vill jag riva sönder hela mig, varje gång jag försöker skriva slutar det att jag får så ont överallt att jag gråter. Usch. Funderar på att ta paus i allt skrivande och bara skriva för min skull, när jag har lust och ork, och vänta tills allt lugnar ner sig lite. (För mesta delen av ångesten kommer från att jag inte duger, att jag inte alls är bra, or that's what my voices are telling me at least. Jag vet att jag åtminstone är ganska hyfsad på att skriva, men just nu är allt bara så asdfgsdfghdfg.) Vill ta en paus från livet i sig för jag fixar inte riktigt allt just nu haha :c
 
Borde verkligen plugga idag. Isch. (Varför fattar ingen att jag faktiskt är körd?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0