Playing my songs is the way I cope with life

Så uhm, tidigare idag var jag tvungen att be Petter om hjälp med mitt tv-spel. Så jag, han och Liv satt och var hysteriska på mitt rum och gud vette fan. Sen åt vi typ lunch/middag (för sent för att kunna säga lunch och för tidigt för att kalla det middag) som bestod av sånt min familj kallar för "påskmat" (= shitloads of food all around the place). Eftersom min familj består av psykfall så var ju hela lunchen helt hysterisk också, haha ♥ Sen fortsatte vi spela tv-spel tills pappa bara "PÅSKÄÄÄÄÄGG 8'DDD" och så fick han gömma dem och sen körde jag ut Liv och Petter från mitt rum och spelade själv ett tag. Tog en paus och läste en stund och åt chips och nu sitter jag här. Eh. Ja. Försöker skriva på Billie men jag är på inspirationsnivån 0,00% just nu eh ;w; Det värsta är att jag sett fram emot att skriva det här kapitlet ett tag nu </3
 
Just nu sitter jag och lyssnar på A Day To Remember och är allmänt glad för jag ska träffa Paprika på tisdag och han följer med till BUP igen och mars är snart slut så april börjar snart och då fyller jag år snart och då får jag skaffa piercings och då ska jag se Black Veil Brides och äntligen få veta vad Paprika ska ge mig i födelsedagspresent dEN JÄVELN BÖRJADE RETAS FÖR TYP NÅN VECKA SEN VADÅ VILJA DÖDA HONOM NEJDÅ INTE ALLS ASDFGHSDGFHJBVGSDZXCHGBKJLDLXDJHk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0