Put a hole in your heart and then you can feel what I feel

Jag har, som vanligt, inte pluggat alls. Istället flydde jag hemifrån för att slippa, köpte godis, tappade en Snickers någonstans mellan ICA och min gamla skola, gungade, gick hem och satt på golvet och bara existerade, lånade ett spel från Petter som jag spelade ett tag, åt Nutella och nu är jag här. Känner mig så jävla duktig, haha. Men det är faktiskt inte så lätt att plugga med världens huvudvärk och när man vet att inget fastnar ändå :c
 
Imorgon måste jag nog ta tag i hemkunskapsprovet som jag skjutit upp i en halv evighet, eh. Det enda positiva jag kan komma på med imorgon är att Sofie är skyldig mig en energidricka (hon skulle inte svära på en hel dag - om hon gjorde det skulle jag, Märta och Smurf få en varsin valfri energidricka xD), så wheee Redbull ♥
 
Usch. Ska nog gå ner och fråga Petter om jag får låna Prometheus eller hur det nu stavas. Har ju inte sett den än.
 
Edit: Den visade sig vara 2 timmar lång och det orkar jag inte just nu. Eh. The Breakfast Club then! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0