SEEEEEEEEEGT

INTERNET ÄR SÅ SEGT IDAG OCH ÅH JAG ORKAR INTE HAR INTE TÅLAMOD ÖVER TILL SEGT INTERNET NU
 
*andas*
 
Imorse hade jag spanska, hörförståelsetest. Satt typ basically och mådde dåligt för att jag inte ens fick med hälften av orden, eh. MEN I ALLA FALL på matten snackade de om nationella och jag satt där och bara mhm :)))))) *ångestångestångest*. JAG VILL INTEEEEEEEEEEEEEEE *cries* ;w; Sen på bilden blev jag arg för att jag inte kan måla så jag bara började kladda xD Sen på hemkunskapen delades vi in i grupper och jag fick världens ångest över att jag trodde det skulle bli awkward, men killen som jag och Carro hamnade med (som för övrigt heter James) var snäll och awesome 8D På NO:n var jag typ på dålig humör men det var awesome ändå för Bogdan var där och Bogdan är awesome.
 
Nu har Spotify slutat dampa sönder FUCKING FINALLY så jag ska göra en spellista till novellen jag påbörjat och sedan skriva in saken i datorn. Tihi, I'm so fucking excited about this ♥ Sen har jag ju den där SO-saken... hum. Kan nog säga att jag inte riktigt hann med att skriva klart allt men att han kan få den efter helgen. PROCASTINATING FUCK YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0