So this time I'll make you proud

Alltså, igår gjorde jag inte så mycket efter att jag bloggade. Låg och spelade Candy Crush och snackade med Paprika tills jag slocknade owo Och idag blev jag helt mindfucked av sommartid så jag har sprungit och ändrat alla klockor i min närhet xD
 
Hm. Jag vet inte vad jag ska göra idag, tbh. Borde antagligen göra massa viktiga saker, typ lite skolarbeten och sånt, men nu har jag bestämt att just den här helgen slipper jag. Imorgon kan jag försöka med något och se hur det går - annars har jag ju en hel vecka på mig att bli klar. Kommer inte ens ihåg vad jag tog med mig hem, eh ;w; Tror det var spanska och matte i alla fall owo
 
Kände helt randomly för att duscha, hm. Behöver ju ändå vänta på att Petter ska vakna (OKEJ JAG SKREV "behöver ju ändå vakna på att Petter ska vänta" SERIÖST VAD FAN </3) för jag behöver hjälp med att rädda världen på mitt tv-spel, eh. (Jag måste sluta eh, right?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0