Tankar

Mina tankar är... allmänt deprimerande hela tiden. Till exempel så kan jag vara glad, eller i alla fall helt okej, men ändå kan tankar som "Undrar vad som händer om jag halkar på den där ispölen när en bil kommer... hoppas jag blir påkörd och dör" och liknande. Har också de senaste dagarna haft en längtan efter att såga av min egen fot, bara för att de gjorde så i Saw. (Och för övrigt så nej, jag är inte suicidial. Just felt like it had to be said.)
 
Idag kom flera såna där tankar upp, och den som fastnade var "Jag är ingen. Jag är inte intressant, jag har inget att prata om. Jag har bara varit utanför Sverige en gång, jag har inte sett världen. Jag har precis inget att komma med." Jag insåg att jag egentligen bara finns och är en väldigt tråkig människa. Jag gör inget vettigt med mitt liv heller, utan bara existerar och gör precis ingenjävlating.
 
Nu vägrar den tanken lämna mitt huvud. Den har byggt bo tillsammans med viljan att såga av min fot. (Vänstra, för er som undrar. Den vänstra ska av.)
 
jag är precis ingen intressant alls och jag är bara meningslös och bara existerar fucking hell
 
(välkommen in i mitt huvud
jag behöver fan hjälp
tack för mig)
 
(behövde få skriva av mig)

Kommentarer
Postat av: Moa

Förmodligen kommer det här inte göra någon skillnad alls, men I just wanted you to know att DU INTE ALLS ÄR MENINGSLÖS ELLER OINTRESSANT ELLER NÅGONTING OKEJ FÖR JAG TYCKER DU ÄR JÄTTEMENINGSFULL OCH INTRESSANT OCH AWESOME OCH SÅDÄR FÖR DET FANNS EN ANLEDNING TILL ATT JAG BÖRJADE STALKA DIN BLOGG FRÅN FÖRSTA BÖRJAN OCH DU HAR HELA LIVET PÅ DIG ATT UPPLEVA SAKER OCH SÅDÄR OCH JA. c:

YOU GO GLEN COCO

2013-03-02 @ 23:37:35
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0