Tatueringar

Tror att jag har snackat lite om att jag vill tatuera mig någongång, men jag vet inte om jag skrev vad och sånt. Hm. (Sånt jag tänker på när jag inte har något att göra </3) Så jag tänkte att jag kan göra det nu! :D
 
Okej, så först och främst vill jag ha lite bandrelaterade saker, speciellt något som har med Green Day, Simple Plan, My Chemical Romance och All Time Low att göra. Exempelvis kanske Green Day's bunny/heartgrenade och dödskallen Alex själv har som tatuering. Sånt. Sen vill jag ha något fint och inspirerande citat av någon idol, vet inte vem än though, och så vill jag skriva Have faith in me någonstans. Den låten betyder liksom så himla mycket. Så ska jag ha en sträckkod (it's kinda a private joke haha) och en slags fjäder som Paprika ritade som tatuering till en rollspelskaraktär (den är jättesvår att förklara). Och så ska jag ha vingar. På ryggen. Fjärilsvingar. För Paprika sa en gång att han tyckte att jag skulle ha vingar tatuerade någonstans, och då sa jag att jag kunde ha fjärilsvingar på ryggen, för han säger alltid att jag är hans lilla fjäril. Det är väldigt djupt ok.
 
Det är typ det jag tänkt hittills. Vet inte vart allt ska sitta (har bara bestämt med vingarna) och så kanske jag kommer på mer, men jag får ju ändå inte tatuera mig förrän om sisådär två år. Jag har massa tid att tänka ju c:
 
Edit; Kom på i duschen att jag vill tatuera in en liten stekpanna (poäng till dem som fattar vart jag fick det från) och en dinosaurie som säger rawr! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0