They've got me on the outside, looking in

But I can see it all
With the weight of the world on my shoulders, they just wanna see me fall
 
Usch för att må äckligt dåligt redan på morgonen. Mådde bara allmänt isch och kom lite sent till skolan :c Men jag hann en bit på min Picasso-sak. Man fick välja en bild och bryta upp den i kuber, alltså vi ska köra med kubistisk stil, och jag valde en bild på Oliver Sykes. (Google dampar sönder, hade lagt upp "modellbilden" - okej jag skrattar sönder för han står modell för Drop Dead på den bilden HHAHAHAHAHAHHAHA - annars </3) Tror det kommer bli ganska bra, but I'm not so sure yet... Sen på SO:n blev jag helt plötsligt så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna och kunde inte koncentrera sig (alltså Magnus ställde frågor till klassen och jag hörde dem inte ens haha) så jag åkte hem cos fuck school~
 
Sen jag kom hem har jag ätit lunch + glass och sett Alvin & gänget 2 DEN ÄR SÅ MYSIG DE ÄR SÅ SÖTA HERREGUD och fått reda på att BUP bokat om mig till om en vecka. USCH JAG VILL INTE SERIÖST BARA NEJ ÅNGESTÅNGESTÅNGEST NEJ JAG VILL INTE 
 
Funderar just nu på om jag borde skriva på typ, den nya novellen, eller fokusera på Billie. Vill ju bli klar med den så jag kan fokusera på annat ett tag också. Nej okej, nu satsar vi på honom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0