This is a blackout

And you'll find out
It's gonna come and take everything you love away
A blackout, coming to your town
We'll never run away, so stand and fight another day
 
Hatar att vakna för tidigt. Hatarhatarhatar det. Ska egentligen vakna kvart över sju men vaknade kvart över sex istället. Självklart kan jag ju inte somna om. Självklart.
 

Usch, det känns som om jag blivit värsta klagande bitchen, även fast jag antagligen inte är det. För jag brukar basically aldrig klaga, utan accepterar att saker är som de är. Men jag vet inte om det räknas att klaga när man skriver av sig om det förvirrade i ens huvud...? Uuuh, hatar att vara förvirrad och osäker hela tiden (även om det här kanske är det minsta jag är förvirrad över).
 
Funderar på att börja läsa Museum of Terror (en serie Paprika lånade mig) eller spela tv-spel... otroligt svåra beslut jag måste ta mhm </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0