Vad jag har gjort av det på min lista:

♦ Läst ut Låt den rätte komma in.
♦ Läst ut Wallflower (och diskuterat slutet med Paprika,eftersom jag inte riktigt hängde med eh. Men den boken var asbra, definitivt värd att läsa! Ska försöka få tag på filmen sen också, hehe c:)
♦ Slutat vara sugen på risgrynsgröt. (Lusten efter guacamole var större.)
 
Annars har jag spelat Sims och ätit tacos och attackerat guacamolen och upptäckt hur rolig jag är. (Mamma: *berättar att hon håller på att bli sjuk* ...jag somnade till och med i badkaret :c Petter och Liv: *börjar skratta* Jag: SKRATTA INTE DET ÄR FAKTISKT LIVSFARLIGT Mamma: Jag vaknade för att jag var så jävla kissnödig... Jag: ...okej det är tillåtet att skratta nu *dör*). Det var väl typ det, eh.
 
ÅH JAG VILL SE PERFUME IGEN VARFÖR HAR VI DEN INTE VARFÖR ÄR INTERNET SEGT FÖR ADSFGHJHFDSDGFHJHGFDSDFGHJKGHFD åh det är så svårt att vara jag ibland <///3
 
(Mamma sa igår att det är bra att jag har min humor kvar för då är jag inte helt körd YAY ME)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0