Where are you this time?

Idag är bara en sådan dag när allt går fel. Liksom, bara nej. Ångest hit och dit och mått allmänt dåligt. Det enda positiva med idag är väl att jag äntligen fått hemkunskapsprovet överstökat och att jag tror att jag i alla fall får ett E på det. Var dock tvungen att springa och fuska på det, ehe...
 
Imorgon är det nationella i kemi och jag mår så äckligt jävla dåligt att jag varken kan andas eller plugga. Jag är så jävlajävlajävla körd. Det spelar ingen roll att det är nationella och inte som vanligt för jag får ingen andra chans på det, och Davod kommer kunna sänka mitt betyg. Jag måste klara provet för att bli godkänd i kemi, om han inte ändrat sig. Känner för att dö nu okok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0