Who said it was easy to put back all these pieces?

Idag har varit en dålig dag. Det enda braiga var konversationen om prinskorvar på svenskan. Ehe. (Alltså det var en konversation som spårade ut totalt - det handlade om "that moment när man sagt något och inser sekunden efter att man skulle ha hållit käften" och gick sedan till "men om bröst har tändvätska i sig, är det därför bebisar brinner så lätt då?" OCH JA, DET VAR JAG SOM KOM MED DEN BEGÅVADE KOMMENTAREN.)
 
Just nu sitter jag och halsar Monster och berättar för mig själv hur jävla korkad jag är (och lite annat... trevligt, som vi absolut inte borde nämna här). Borde antagligen plugga till HK-provet på torsdag eller göra klart alla fucking spanskasaker som jag måste ha klart tills på onsdag, men fuck it, går sönder av ångest. Förstår förresten inte hur mamma tänker tbh - min mentor frågade om mejlet mamma skickade igår (seriöst kan inte släppa det är fortfarande ganska pissed off pga det) och jag vet inte. Haha. Jag får hjälp för sent och jag vet fan inte vad jag ska göra åt det, för jag försöker ju prata om det men jag fucking kan inte. VARFÖR KAN INGEN FATTA DET?
 
Har tydligen bestämt mig för att jag inte tycker om BUP, för jag mår så äckligt illa vid tanken på att åka dit igen. Idk, kanske ändrar mig någon gång sen.
 
Jag har också upptäckt att jeansjackor är bland det bästa som finns. Hatade dem ett tag, men så hittade jag en svart i Sweden Rock Shop och föll för den, och åh man kan inte jämföra något med skinnjackor men dat jacket... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0