"WHY SHOULD WE FIGHT FOR HIS RIGHT TO HAVE BABIES WHEN HE CAN'T EVEN HAVE BABIES!?!??!?!?"

Igår var ingen bra dag alls. Började gråta så fort jag vaknat och lyckades ta mig till bussen innan jag tänkte att nej, jag kan inte komma gråtandes till skolan med panik som är så tung att jag inte ens kan andas, så jag gick hem. Mamma skulle till tandläkaren så jag tog ner mitt ps3 till vardagsrummet och spelade massa hög musik på datorn och spelade tv-spel. Sen när mamma kom hem skulle vi äta lunch men det fanns liksom inget att äta så vi åt chips och såg på Twin Peaks. Hon lämnade mig någon gång under andra avsnittet för att hämta Liv och såklart så dök Bob upp ganska precis efter att hon gått, så jag höll på att flippa ur totalt. Särskilt som trappan lät alldeles konstigt. Stängde av i ren panik och började spela tv-spel igen, haha </3 Satt och spelade någon timme kanske innan jag stängde av. Började bråka med en person och började må så dåligt över det att jag knappt gjorde något alls på ett par timmar. När allt var bra igen så såg jag på Red Riding Hood och spelade Candy Crush, och sen skrek jag av skratt till Monty Python's Life of Brian. Alltså dat movie ♥
 
Idag så hade jag mitt nationella i engelska, speaking test, och Grace tror att jag fick ett A på det, hon sa att det gick väldigt bra i alla fall. Sen skulle jag och Ronja springa och leta efter de som skulle ha testet efter oss och HAHAHAHAHHAHAHA det blev så jävla förvirrat ♥ Spelade pingis på idrotten och kallades för fängelsebarn, eh. (Vi körde King och åkte man ut hamnade man i fängelse xD) Höll på att skratta sönder under hela lektionen för mina kompisar kan vara så jävla knasiga ibland. På NO:n hade vi en vikarie som sa att vi skulle ha biologi för att Davod sagt det, när han sagt till oss att vi skulle ha fysik. Vet typ inte vad vi ska ha from now on, haha. På lunchen var det typ krig för Märta och Ronja och Sofie tar en massa derpish foton på varandra och lägger upp på instagram och jag blev inblandad för att jag skrattade sönder åt en bild på Sofie HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA ALLTSÅ DAT PICTURE <////3 Sen på spanskan satt jag mest och försökte komma på vad jag skulle skriva i min resumé om El Orfanato och mina åsikter om den, hum.
 
Just nu borde jag typ verkligen göra spanskagrejen klar, för vi ska tvingas prata om filmen imorgon. Alltid lika jävla roligt då jag knappt ens kan prata i ett klassrum på svenska utan att stamma, eh. Fast ja, det är väl inte så svårt att skriva. Om jag bara översätter den resumé jag skrev tidigare och lägga till lite saker samt bara se så att grammatiken inte fuckar upp i mina åsikter (LÄTTARE SAGT ÄN GJORT GRAMMATIK ÄR ÄCKLIGT SVÅRT PÅ SPANSKA OK), eh. Orkar inte oroa mig över att få prata, för jag kommer antagligen hamna i samma grupp som i alla fall Ronja och det är bra, och så kan för övrigt typ ingen i min klass prata på spanska. Ehe.
 
Usch vad jag är hungrig och trött och sugen på Nutella. Och oups, min hand blöder. Usch för att vara torr ;w;
 
Funderar förresten att göra ett videoinlägg på när jag pratar engelska, bara för att jag kan och för att jag gillar att prata på engelska. Jag pratar engelska med mig själv hela tiden, för det är ju fullt normalt.
 
Längtar till på fredag samtidigt som jag inte längtar alls. Men att få träffa Paprika väger nog upp BUP-besöket, hm.
 
mvh trött förvirrad hungrig liten tjej som inte kan vara särskilt normal alls eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0