Yeah you said you felt the same, but now who's to blame?

You threw it all away
 

TJENARE. Jag låg och skrev och såg på Supernatural och spelade Flow och poff så var klockan sex. Var inte ens trött men jag tvingade mig själv att sova i alla fall, haha. Vaknade vid tolv och åt frukost, klädde på mig och spelade tv-spel. Madde och Bianca var här så vi fikade och jag matade Jackson som blev galen, och så såg Bianca på när jag spelade. När de åkt fortsatte jag spela (för jag har så mycket till liv mhm) och både Liv och Viggo kom och ville se på. Sedan tyckte Viggo att jag skulle följa med till ICA och handla godis, så jag har varit utomhus idag! Hittade The perks of being a wallflower (boken alltså) och jag ser fram emot att läsa den. Vill se filmen sen också, för omnomnom på Logan Lerman ♥
 
Just nu sitter jag och skriver och lyssnar på musik och är hög på Monster. (Varje gång jag dricker det känner jag mig som en rockstjärna, typ Austin Carlile, för det är ju asmånga bandmedlemmar som dricker Monster, vad jag har sett xD) Yup, I'm okay with life right now C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0