YOU ONLY GET ONE SHOT

Lyssnar på Suicide Silence och annat mysigt och försöker få all ångest och panik att släppa. Det funkar inte jag dör jag går sönder inget hjälper jag orkar inte kan jag inte bara få dö för en dag? Liksom; "Ursäkta att jag inte kom till skolan och gjorde provet igår, men jag dog. Lite svårt att komma till skolan då. Men jag mår bättre nu!" Låter bätte än "Ursäkta att jag inte var med på provet, men jag kände inte för det." eller "Ursäkta att jag inte gjorde provet igår, men jag gick sönder av all jävla ångest och grät hela natten och crashade totalt på morgonen så mamma ville inte låta mig gå." (hoppas på att det där sista ska hända though, så jag slipper. jag skiter i att jag kommer sabba mitt kemibetyg totalt - jag hade ingen chans i alla fall. kommer ju såklart faila på labben nästa vecka också, eftersom jag suger. SERIÖST JAG LYCKADES SABBA  DET NÄR VI SKULLE GÖRA DNA - JAG GJORDE ALLT HELT PERFEKT MEN SÅ RÅKADE NÅGOT SOM INTE ENS VAR JAG SKAKA OM BURKEN SÅ DET FUCKADES UPP OCH SÅKLART KLARADE JU ALLA ANDRA AV DET PERFEKT OCH JAG BARA JAHA OKEJ TACKSÅMYCKET åh kan inte allt bara dö)
 
jag kan inte vara positiv eller en vettig människa med all denna jävla ångest och panik i kroppen förlåt så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0