You're so pretty on the outside

Igår såg vi den där Abraham Lincoln vs. Zombies, och den med vampyrer var bättre, just saying. Den var helt okej though, men den som han var vampyrjägare i är bättre. As I've already said. Sen tänkte jag att "nä, nu ska jag vara vaken hela natten!", så jag satte på A Cinderella Story (don't judge - den är jättemysig och faktiskt min inspirationskälla till en novell). Slocknade dock kanske en halvtimme in i filmen, eh.
 
Nu borde jag gå ner och äta frukost och ta tag i det här som kallas mitt rum, för jag vet inte om Paprika kommer hit eller inte. Han är van vid att det alltid är allmänt rörigt i mitt rum, men lite vill man ju städa ;w; Så det borde jag göra, och duscha. Bara utifallatt, liksom.
 
FAN VAD TRÖTT JAG ÄR OCH FAN VAD VARMT DET ÄR JAG ORKAR INGENTING JUST NU
 
*andas*
 
Hejdå. Avslutar med en låt jag återupptäckte igår och blev kär i.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0