Yeah well payback is a motherfucker

Okej, så jag skrev tydligen inget igår. Huh.
 
Igår på bilden så diskuterade jag och Smurf LotR och The hobbit och en massa sånt istället för att rita (...Markko sa ju att vi fick göra vad faroland vi ville ;w;). På SO:n såg vi på någon film som utspelar sig efter andra världskriget, och det är bevisat att jag knappt hör någon skillnad på franska, tyska och spanska. På engelskan kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde och idrotten var faktiskt ganska rolig. Kommer typ inte ihåg vad jag gjorde när jag kom hem... spelade tv-spel och såg på Supernatural, kanske.
 
Idag åkte vi till polisen för att fixa både id-kort och pass (för nu när mina föräldrar skjuter upp allt 24/7 så är de rädda för att samma sak ska hända igen så de fixar allt på en gång för att ingen ska bli arg, typ), och eftersom de ska komma inom fem arbetsdagar så räknar jag med att till nästa helg pierca mig, eller under veckan därpå. När vi var klara där så åkte jag, Petter och pappa och handlade mat, och jag kände mig mobbad och ensam för att 1) jag var för kort för att nå chipsen eh, 2) jag fick inte sitta i kundvagnen HADE PAPRIKA VARIT MED HADE HAN SKJUTSAT RUNT MIG OK och 3) när Paprika inte är här så är det ingen som säger prosit till mig när jag nyser eller fangirlar för att jag nyser som en kattunge ;w; Sedan jag kommit hem har jag bara spelat tv-spel, sminkat mig som en panda (I was bored ok ;w;), ätit middag och blivit arg på en f.d. kompis. KAN HON INTE BARA LÄGGA NER OCH INSE ATT DET ÄR HENNES FUCKING FEL ATT ALLT ÄR SOM DET ÄR? ÅH JAG ORKAR INTE MED FOLK IBLAND.
 
Uuuuh nej let's fortsätta ta över LSD-landet YAAAAAAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0