And isn't it funny how, those black clouds follow you around?

Idag var något bättre än igår. Igår kväll gjorde jag upp en plan för hur jag skulle plugga och gjorde typ två tredjedelar av ett kapitel i fysikboken på en timme (med paus för att duscha), vilket kändes ganska bra. Förstod mer den här gången.
 
Idag vaknade jag klockan åtta, åt frukost och gjorde klart kapitlet i fysikboken om atom- och kärnfysik. Tog även upp med mamma att idag ska vi bestämma när vi ska fixa legitimation/pass till mig så att jag kan få pierca mig någon gång, och göra upp om hur mycket vi är skyldiga varandra. Kom till skolan, kände mig som en alien (för jag vet inte jag passar inte in i min klass jag passar inte in någonstans herregud alltså), fick tillbaks mitt nationella prov i matte och såg att jag blev underkänd (SERIÖST 14 POÄNG UNDER GODKÄND) så nu hoppas jag på att jag slipper göra om något :)))))) Det var meningen att jag skulle plugga under lunchen men att få tillbaks provet fick mig att halvt dö så nej, det gick inte. På hemkunskapen senare så gjorde vi pannkakor och jag fick veta att jag har kvar mitt D i hemkunskap, vilket känns helt okej. Tror att NO-provet gick okej, chansar på max ett D om Davod är snäll.
 
Just nu ser jag på Death Note för jag har typ två avsnitt kvar och det är så spännande ;w; Fast nu är det mat åh </3
 
Tycker förresten fortfarande att det är skitkul att folk fortfarande tror att jag är tillsammans med Paprika ♥ (vi mötte en av hans klasskompisar när vi var i stan i lördags - jag tror att det var klasskompisar, de gick på samma skola i alla fall - och de hade tydligen fangirlat över hur söta vi var och de hade berättat för honom att jag är söt och att han hade tur som fick en så söt tjej och jag vet inte längre HAHAHAHHAHAHA <///3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0