And that was the day that I promised I'd never sing of love

If it does not exist
But darlin', you are the only exception

Igår gjorde jag faktiskt inget mer än att spela tv-spel och se på en jätteskum film vid namn All good things (tror jag den heter). Den flippade ur/blev allt mer "omfg w HAT" ju närmre slutet man kom och jag tror att jag har en liten crush på Ryan Gosling *-*
 
 
Idag ska jag ta tag i saker. Jag har mejlat Davod och frågat om jag får slippa redovisningen, skickat dokumentet med arbetet om sekter till Paprika för att han lovade att hjälpa mig och så ska jag skriva idrottsuppgiften idag.  Sen så råkade jag lova pappa att jag skulle gå och handla lite random stuff också, typ smör och sånt owo
 
Jag har kommit på att jag gillar den här remixen som jag inte kan stava;
  
 
Igår kom jag också på att jag antingen är världens skummaste eller bästa vän, och jag kan inte komma på vilket av dem :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0