And that's why closets are for skeletons

Det är seriöst inget som hänt de senaste dagarna, förutom att jag var ledig på måndagen och att jag haft ont i ena örat och att jag gick från Ica i spöregn. Idag har inte så mycket alls hänt heller, faktiskt. Just nu sitter jag och låtsas att jag är mystisk med mitt vanlijdoftande värmeljus och skriver, och längtar till helgen. Förhoppningsvis ska jag pierca mig då, och så kommer Paprika hit, och vi ska gå på bio och sånt. Saknar honom som inihelvete just nu, uh ;w;
 
Är förresten så sjukt jävla skoltrött att det inte finns. Har bara en uppgift kvar att göra nu, men jag vill inte redovisa. Jag måste ta mig runt det. Jag kan inte redovisa i min klass, inte när det känns som om allt bara är fel och usch. Jag skulle ändå inte ha fått högre än ett E på det, för man får inte ha manus (och har man det så försvinner automatiskt alla chanser till ett högre betyg KAN JAG FÅ STRYPA NÅGON?), och jag behöver bara ett betyg så jag borde ju få lämna in något istället...
 
Vet inte vad jag ska göra av mig själv längre :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0