Helgen and stuff

I torsdags så åkte jag till skolan för att fortsätta mitt brev på spanskan och göra ett nationellt prov i matte innan jag åkte in till centralen för att hämta upp min älskade mupp. Vi hann faktiskt inte vara hemma så länge innan vi fick springa till bussen för att hinna till Tyrol innan klockan sex, eh ;w;
 
När vi kom dit så såg vi - eller ja, jag - han som ser ut som en hamster i BMTH. Det var roligt för jag typ höll på att bra ASDGHJHGDSGFHJKJHFDGFHJ och Paprika hade missat allt för jagvettefan HAHHAHAHAHAHHAHA ♥ Och jag och Jen kom på att det är tur att vi har honom för utan honom så hade vi typ kommit dit när konserten skulle börjat och alltså åh när vi stod och väntade och Jen trodde att vi var utanför Grönan och vi bara "meN VART FAN ÄR HON" alltså vi suger okej </3 Men det var fett roligt att stå och vänta med dem alltså mina konsertbuddies me loves you very much ok ;w; ("...varför är det alltid jag som tar steget längre?!?!!??!!??!?" ♥)
 
Och Bring Me The Horizon är den bästa konserten jag någonsin varit på. Seriöst. Det enda som var dåligt hade inget med dem att göra - 1: någon idiot bakom oss höll i två muggar med öl och idk jag och Paprika fick massor på oss och det stank av öl och vi båda var assura för det efteråt (HAN GJORDE SÅ ATT JAG VAR TVUNGEN ATT SLÄNGA MIN "Oli says relax" TRÖJA I TVÄTTEN THAT SONOFABITCH), och 2: jag köpte tre tröjor så jag knöt ihop två som jag sen knöt runt min mage och eftersom det var två tröjor som skulle sitta kvar där och inte ramla så fick jag knyta rätt hårt vilket gjorde att jag knappt kunde andas och trodde att jag skulle svimma :c
 
APART FROM THAT SÅ VAR DET UNDERBART OCH JAG SKREK SERIÖST SÖNDER MIN HALS NÄR SLEEPWALKING SPELADES OCH JAG KUNDE KNAPPT PRATA OCH STÅ UPPRÄTT EFTERÅT OCH JAG VAR TVUNGEN ATT BASICALLY HÄNGA RUNT PAPRIKAS HALS OCH HADE JAG INTE VARIT SÅ TRÖTT HADE JAG GRÅTIT SÖNDER MEN ISTÄLLET TYP HALVT SKRATTADE OCH SNYFTADE JAG OCH ALLTSÅ ÅH THAT WAS SO FUCKING AWESOME
 
Kommer typ inte ihåg mer från den dagen förutom att jag duschade och sen fortsatte vi se på Captain America (som vi påbörjade innan vi åkte) en stund.
 
På fredagen var det egentligen meningen att jag skulle till skolan, men saker hände så jag blev sjukt ledsen (eller typ mest arg men jag kan inte hantera ilska) och klarade inte av att lämna sängen igen, så jag låg och kramades med Paprika och såg klart på Captain America med honom istället. Sen åkte vi och handlade med mamma och så beställde vi kläder för jag ska ha en BMTH-tröja på skolavslutningen, Petter ville ha någon skjorta och så skulle vi (läs; jag, han var bara med) beställa två tröjor till mamma. Har förresten hittat en fin klädsida där jag snart ska beställa en väska ifrån, tihi. Har för mig att vi såg på Thor den dagen också. Vi skrev också, vi satt ute på balkongen och skrev och pratade och han typ klättrade på mig och Liv kastade upp kottar på balkongen och jag kastade tillbaks dem på henne och det blev krig och jag vette fan alltså </3
 
På lördagen åkte vi in till stan med mamma, pappa, Liv och Viggo för att det var meningen att jag skulle pierca mig, men så visade det sig att jag var tvungen att ha ett ID (antingen legitimation eller pass) och jag har inget för mamma och pappa alltid fucking skjuter upp allt. Paprika var sjukt förvånad för att jag tog det så bra, men jag förklarade att jag var van vid att sånt hände och att jag var mer arg än vad jag visade och att det var okej för att jag visste att mamma och pappa skulle vara arga på sig själva för att de vet att de har lovat att fixa leg till mig sen jag var 15. Självklart är det fortfarande inte okej för det, men vad ska man göra liksom? I alla fall, jag hade sjukt ont i magen så jag fick värktabletter av honom och vi köpte Ramlösa och sedan gick vi genom stan (från Skanstull till Gamla stan, basically) och såg en massa hockeyfans på vägen. Vi hamnade på sci-fi bokhandeln där han babblade om manga, bögporr, nästan grät över The girl who leapt through time (han sa att han skulle tvinga mig att se den någon gång bara för att jag skrattade åt honom HAHAHAHHA) och zombiefilmer. Kom därifrån med Death Note säsong 1 (som jag ska tvinga mamma och pappa att ge mig pengar för eftersom det skulle ha varit en födelsedagspresent) och en zombiefilm vid namn Wasted away. Vi gick till en liten amerikansk godisaffär där vi hittade Satan's nuts (I KID YOU NOT) som var heta ok ;w; Sen gick vi till Shock för att hitta en viss väska, men när den inte var där så gick vi till centralen och åkte hem och han matade mig med kex. När vi kom hem såg vi på Wasted away, men jag var så trött att jag höll på att somna, eh. Måste se den igen xD Sen gav vi mamma och pappa Satan's nuts och såg sedan på The Hobbit (och jag låg och fnittrade mig igenom hela filmen pga Martin Freemans adorableness ;w;). Vi såg också Tomie: Re-birth för Paprikade hade köpt den och inte sett den och sen skulle vi sova men vi skrämde upp varandra så vi såg på ett avsnitt av Death Note innan vi lyckades somna </3
 
Idag har vi skrivit, sett klart på Death Note och nästan sett hela The Truman Show. Det var väl typ det vi gjorde innan vi åkte till centralen and dammit I hate to say goodbye ;w;
 
Borde typ skriva om någon sekt eller fixa idrottsuppgiften eller plugga fysik men fuck it. Orkar inte. All ork försvann nu, och det känns som om jag verkligen borde ta tag i det här för det är det sista jag har kvar att göra den här terminen (om man bortser från den muntliga presentationen i teknik som jag hoppas på att få slippa) men jag orkar inte. jagorkarintejagorkarintejagorkarinte jag är så äckligt jävla skoltrött att det inte finns.
 
jag måste sluta tortera mig själv måstemåstemåste det var jag som gick vidare jag borde inte bry mig jag gör inte det heller jag har slutat bry mig om dig du hatar mig och jag hatar dig men jag ser fortfarande vad du skriver gosh jag måste sluta se om du skrivit något om mig måstemåstemåste du är ju en jävla bitch i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0