"Hon kunde inte se sina möjligheter!"

Okay, så, den här helgen har varit fabulous trots att jag varit äckligt sjuk.
 
I fredags spelade jag tv-spel tills jag var tvungen att åka till skolan, och på mötet sa de basically bara sånt jag redan visste. Det enda jag verkligen fick ut av det är att jag slipper arbeta med bokhelvetet på svenskan och nu kan är tillåten att typ, göra annat. Det var ju bra. (Och så har på grund av att mötet blev så sent kanske sabbat mitt betyg i idrott helt JAMEN JAG TACKAR JAG FUCKING TACKAR MOTHERFUCKERS) När jag kom hem så hade jag världens äckligaste huvudvärk och mamma sa att jag skulle få skjuts hem till Paprika pga såg blek ut and stuff. Så jag ägnade tiden mellan att jag ätit lunch till att vi skulle åka åt att se på Förhäxad, snora sönder och packa. Det gick ganska bra.
 
När vi liksom typ var framme så hamnade vi på fel sida om huset, så det blev liksom såhär:
 
Mamma: Där är tågstationen Fri-
Jag: JAG VET DÄR ÄR HANS HUS DÄR MEN NEJ VADFAN GÖR NI NI KÖR JU FEEEEEEEL
Pappa: Jamen vi kan inte stanna där .____________.
Mamma: Okej vilket hus är det? owo
Jag: Nu har jag ju tappDÄR ÄR DET *skriker och pekar och är allmänt hysterisk*
Vi: *stannar*
Mamma: Är du säker? owo
Jag: Jaaa... *kollar mobilen* Vi väntar här och ser om han kommer ner, för han sa att han skulle göra det :DDD
Vi: *står och väntar*
Han: *kommer ut*
Jag: *attackerar honom*
 
Basically xD
 
Kommer knappt ihåg vad vi gjorde i fredags. Vet att vi åt asiatisk mat (tror det var japansk), att jag åt glass för att jag hade massa ont i halsen, att vi såg Los ojos de Julia men att jag somnade så jag fattar fortfarande inte vem liksom "the bad guy" är, och så somnade vi medan vi såg på Dresden Files. That's about what I remember. JO VI SÅG DET LEVANDE SLOTTET OCKSÅ OCH FYFAN VAD JAG SKRATTADE ÅT HAIURU OMFG DAT MAN OCH CALCIFER ÅH ♥
 
Igår så såg vi The Ring och fyFAN VAD JAG ÅNGRAR DET PAPRIKA ÄR VÄRLDENS HEMSKASTE OCH UNDERBARASTE MÄNNISKA PÅ SAMMA GÅNG HAHAHA </3 (Det var liksom så att precis efter att bandet spelats i filmen så liksom grep han tag i mig och jag höll på att dö seriöst och sen så skulle vi se Mean Girls och jag gömde mig under täcket för att jag blev sur på honom och när jag såg upp så såg han helt "oh fuck busted ;w;" ut, och så visade det sig att han tryckt igång tv:n med som har en VHS-spelare, bara det att jag inte visste om han hade hunnit eller inte så jag freakade ur HAHAHAHHAHA </3) Sen skrev vi en hel del tillsammans och när jag duschade så fick jag låna hans duschsaker så jag luktade som han hela dagen and that was fabulous cos he smells so nice och han bakade kex och gjorde bananpannkakor till lunch och vi gick och handlade och gungade och så lagade han mat iklädd en klänning och förkläde och dansade till punklåtar JAG ÄLSKAR HONOM OKEJ? He's so fucking funny ♥ Sen på kvällen såg vi på The number 23 (which made me really paranoid </3), Whispers of the heart (tror jag den hette men den var supersöt i alla fall) och en annan animerad film som handlade om en gris som flög flygplan JAG VET INTE </3
 
Idag så hade han tydligen varit vaken i två timmar innan jag vaknade, men han hade fortfarande inte kommit på idén att dra in tv:n med VHS-spelaren till rummet vi sov i och satt den på myrornas krig. Jävla sopa ♥ Men vi skrev klart prologen till våran bok (och vi satt och var helt heartbroken båda två - han blev så upprörd att han var tvungen att försöka krypa in under sängen men det gick inte så bra för han började skrika "MIN KUK ÄR IVÄGEN ASDGFHDSFGHJFDF" och jag vet inte vad han höll på med HAHAHAHAHAHAHHA). Och så såg vi på The road to El Dorado and omfg DAT MOVIE JAG ORKAR INTE ♥ Sen såg vi på Pschycoville och innan jag åkte så sprayade jag typ hela hans rum med parfym cos he wanted me to C: Sen stod vi typ utanför hans port och kramades i evigheter för att vi suger på att säga hejdå och åh it wasn't funny at all </3
 
Basically direkt efter att jag åkt ifrån honom kollapsade min kropp, och trots att jag är förkyld så har jag under hela helgen kunnat använda åtminstone halva näsan till att andas, vilket slutade fungera. Idk, vi får se om jag orkar gå till skolan imorgon.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och läser igenom våran prolog. Goddamn it's good~
 
(Apropå inget; Rubriken är från när vi såg Los ojos de Julia och Paprika började med en massa dåliga ordvitsar. Typ den här konversationen uppstår i filmen, fast på spanska:
 
"Hon blev helt blind. Operationen misslyckades."
"Men varför tog hon livet av sig?"
 Fortsättningen var något i stil med "Hon stod väl inte ut med att vara blind."
Paprika: Hon kanske inte kunde se sina möjligheter längre! :DDD
 
Han höll basically på sådär hela kvällen I kid you not jag satt och grät av skratt okej </3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0