I cannot feel anything anymore

Så jag behövde inte vara i skolan förrän halv fem idag. Sov till typ nio, åt frukost med mamma och såg på The hobbit med henne och så kom Betty hit och sen gick jag upp på mitt rum och såg på ett par avsnitt av Death note och försökte plugga men det gick åt helvete (som vanligt). Åkte till skolan och bara kände att jag absolut inte hör hemma någonstans, hade ångest i typ tre timmar och var hysterisk och nu sitter jag här. Jag är körd inför fysikprovet imorgon eftersom att jag som vanligt inte kan ett jävla skit.
 
GUD VAD ROLIGT DET ÄR ATT VARA LEDSEN EN HEL DAG JÄVLIGT ROLIGT JAG SKRATTAR IHJÄL MIG
 
Usch mitt humör är hemskt idag let's se på film och dö </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0